Dubnová nadílka neskončila!

Egmont není jediný, kdo v Polsku vydává comicsy. Podívejme se proto i na produkci ostatních subjektů:

Skromně, ale přece se připomíná vydavatelství Fun-Media (kdysi TM-Semic), které na trh hodilo druhý díl nového měsíčníku Ultimate-Spiderman (evidentně snaha využít obnovený zájem o tohoto hrdinu v souvislosti s očekávaným filmem), první letošní Top Komiks (obligátně v hlavní roli s Lobem) a druhé letošní Wydanie Specialne (ve kterém se, už asi natrvalo, usadila Tomb Rider).

Vydavatelství Amber vydalo pátý díl stripů o Dilbertovi, kterých první díl je mimochodem dostupný už i v češtině.

Vydavatelství Domino vydalo páté číslo čtvrtletníku Znakomiks, který se zaměřuje na práce polských autorů.

Vydavatelství Siedmioróg přispělo taky svojí troškou do mlýna dvěma díly série Niklos Koda.

V rovině plánů a příslibů jsou zatím počiny vydavatelství Mandragora, které by chtělo do konce měsíce vydat comicbooky "No Honor" a "Obergeist", oba původem z amerického vydavatelství Image. Stejně tak se zatím na trhu neobjevila dubnová porce vydavatelství Twój Komiks, která by měla obsahovat tituly Largo Winch (2. díl), Modrá Ještěrka (2. díl) a Smrtelný hřích (1. díl).

Aby byl seznam úplný, musím se přece jenom ještě vrátit k Egmontu, protože jsem nezmínil jejich produkci mimo řadu KŚK (Klub Świata Komiksu). Jedná se jednak o samotný Świat Komiksu (což je magazín, podobně jako česká Crew), a to o jeho sedmadvacáté číslo a pak několik titulů, za kterých zmiňování by mě někteří odrostlejší fanouškové comicsu možná ukamenovali: W.I.T.CH. 4/2002, Gigant doporučuje 4/2002, Digimon 4/2002, Káčer Donald 16/2002 a Tom&Jerry 4/2002.

Tento článek byl publikován 26.4.2002 - další články od tohoto autora