Soutěž mezi Marvel sériema pokračuje

Chvíli to vypadalo, že slovní přestřelka mezi Billem Jemasem (president Marvel Comics), Joem Quesadou (šéfredaktor Marvel Comics) a Peterem Davidem („pouhý“ scénárista) vyšumí a bude zas klid. Tak verbální útoky přestaly, zato se objevily oficiální zprávy o všech třech „soutěžních“ sériích. Pro ty kdo nás nesledují pravidelně (a to by sakra měli) připomenu, že tito tři se navzájem vsadili, že jejich comicsové série bude mít nejlepší prodeje. Ta pak zůstane naživu, ostatní budou pohřbeny (půbodně Jemas napadl Davida, že udělá kdykoliv lepší comics než on, a do toho se později přimotal ještě Quesada, kterého vytočilo prohlášení Jemase, že nepozná dobrý comics od špatnýho). Celá akce už má dokonce i jméno: „U-Decide“ Doteď se vedou debaty, jestli je to geniální marketingový tah, jak zvýšit prodeje nejen jedné série, ale hned několika, nebo se opravdu dva nejmocnější muži Marvel Comics chovají jak malé děti.

Marville #1 Captain Marvel #1 Ultimate Adventures #1

Ať je to jakkoliv, série už mají své obálky a veřejně se už ví, o čem tak zhruba budou. Peter David pokračuje v sérii Captain Marvel, s novým číslováním od jedné a příběhem stravitelným i pro nové čtenáře. Zůstává i regulérní kreslíř série, ChrissCross.  Bill Jemas (spolu s kreslíři M.D. Brightem a Paulem Nearym) začíná 6ti dílnou minisérii Marville, která představuje superhrdinu pro rok 2002, The Marvela. V neposlední řadě tu máme třetí sérii, tentokrát zastupující Joe Quesadu (který ji vede z postu editora), podle scénáře Rona Zimmermana kreslí Duncan Fegredo, nazvanou Ultimate Adventures, která nám představí neradostný světa nezletilého sidekicka (to sou takový ty dětský „ocasové“, co se honí za hlavním hrdinou, občas mu pomůžou, častě pak umírají, aby měl hlavní hrdina zas nějakou tu motivaci… za všechny třeba Robin).

Tento článek byl publikován 21.6.2002 - další články od tohoto autora