Pan Ovocňák #1

Pan Ovocňák #1TOHLE NEČTĚTE ! ( je to špatné ! )
Jednoho krásného pseudo jarního, lehce romanticky deštěm namočeného, 24 hodinového březnového dne jsem šel po Jungmannově ulici, co nevidím, knihkupectví KRAKAT*T. No, nebudu to zdržovat - Pana Ovocňáka jsem si, jak již ta inteligentnější část osazenstva pochopila, koupil v Kr*katitu. Byl jsem na něj tak natěšený, že jsem ho otevřel až doma. A to, co jsem viděl, mě ohromilo.

TOHLE ČTĚTE ! ( je to dobré ! )
Příběh tohoto prvého dílu od výše jmenovaného žabožrouta vypráví o člověku, který je skoro tak tlustý, že by se do něj vešla Všechna Moudrost Miloše Zemana (VMMZ). Klark Kent, tak se jmenuje hlavní hrdina, pracuje pro Dejly Planet. Jeho slabost pro cukrářské zákusky a jídlo všeobecně je tak veliká, jako slabost Jana Zákopčan*ka pro halucinogenní drogy. Marně se tenhle pán snaží bojovat s novým reportérem, který nastoupil do Dejly Planet, Brejdem Kellingtonem. Dostane místo v černé kronice - a to se mu nelíbí . Proto zajde za šéfem, aby mu dal poslední šanci, on mu jí dá.....a Kent to zase nevychytá..... přežere se .... a tady se na vás, milé děti, s příběhem vybodnu, protože tady, tady se zrodí nová postava - no, kdo asi ???

Pan Ovocňák #1Toliko k příběhu, který je velice, velice dobrý a vychytaný. Autor zde rozehrává známou dvouhru zatím na sobě nezávislých příběhů, která graduje s vaším page counterem. Celý book je protkán sériemi vtípků, které nejsou v comicsové branži zrovna nejobvyklejší. Už jen kvůli několikeré scénce s autobusem se vyplatí comicbook koupit. Nicolasovi se podařilo vdechnout do tohoto comicsu filmovou atmosféru, geniální představu toho, že to, co před váma leží, není comics, ale komedie ze 70.let ve stylu Austina Powerse. Jaktak budete přejíždět bulvami po stránkách nabitých skvělou kresbou....uchch ....skvělou kresbou ??? já vám ještě o tom nic neřekl ??? Monsieur Fruit je dělaný černobíle a přece to není pravá chuť mentolu. Je dělaný klasicky, tuší a přece to není závan šalvěje. Ano, Pan Ovocňák není klasický. Kresba je tak nervózní, že se bojíte, aby z knihy nevypadla. Zašmodrchané linky jsou buď důkazem toho, že si Nicolas někde zapomněl brýle či snad toho, že si zapomněl dát svou oblíbenou drogu na osm anebo, že zapomněl kreslit ??? Ani jedno není správně, Nicolas nezapomněl kreslit, Nicolas chtěl jen vyjádřit svou kresbou pohyb postav - a to se mu povedlo !!! Pohled na tři okénka smějícího se padoucha nebo Ovocňáka dobíhajícího autobus, to je těžká akce. A těžká, těžká hlína. Nakonec samozřejmě nebude chybět konečný souboj se záporákem, takže i v tomto směru je komiks připravený na vaše nedočkavé smyslové ústrojí.

Za 200 Kč dostanete legrace tolik, že se nemusíte do konce života koukat na svojí oblíbenou televizní stanici. 160 stran nabitých skvělou akcí a humorem až k explozi prostě musíte mít doma. Chtěl bych vás ale upozornit, objevili se zprávy, že několika lidem se kresba nelíbí ( tuším, že je to něco kolem 5 ) Takže ! Jestli patříte do této skupinky, tak si tu knihu stejně kupte - věřím, že změníte názor. A když ne, tak přispějete stavu comicsu u nás a "záhadnému čemusi" ( páni rychtáři na comxu se dohodli na tom, že je to mladá slečna, - takže moje domněnka o milionářce investující do comicsů byla správná ), které se nazývá Aude Brunel. Kdo ví, co to je? (Já to vim…. prostě slečna vydavatelka … pozn. šéfredaktora)

DÁL UŽ NEČTĚTE ( není tam dobré ani špatné ! )

Autoři: Scénář a kresba: Nicolas de Crécy
Vydal: Aude Brunel v roce 2001